Deze website heeft cookies nodig om goed te functioneren. Door deze website te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van onze cookies - Meer lezen - Verberg dit bericht
SNELLE VERZENDING

SNELLE VERZENDING

Vandaag voor 16:30 besteld, vandaag verstuurd!

CADEAU

CADEAU

Kies een gratis cadeau bij je bestelling!

ACHTERAF BETALEN

ACHTERAF BETALEN

Online shoppen en achteraf betalen!

EIWITTEN

EIWITTEN

Eiwitsupplementen zijn geconcentreerde eiwitbronnen. Ze worden gebruikt om spieren op te bouwen, te herstellen en voor herstel na de training, voor het behouden van spiermassa gedurende een dieet, en voor vele andere doelen. Eiwitsupplementen maken het mogelijk om snel en gemakkelijk uw dagelijkse eiwit doel te behalen.

Van hoog naar laag sorteren
Tonen als Foto-tabel Lijst

Producten 1-16 van 75

per pagina
Van hoog naar laag sorteren
Tonen als Foto-tabel Lijst

Producten 1-16 van 75

per pagina

EIWITTEN

Eiwitten, wat zijn dat?

Eiwitten zijn onder andere de bouwstenen van ons lichaam. Eiwitten bestaan uit verschillende soorten aminozuren. Sommige mensen vragen zich af wat het verschil is tussen eiwitten en proteïne. Er is geen verschil tussen eiwitten en proteïne. Proteine is internationaal meer bekend omdat het engelse woord voor eiwitten, proteins is. Er is wel een verschil in de soort eiwitten die we binnen kunnen krijgen. Plantaardige eiwitten bevatten vaak een andere aminozuren complex dan dierlijke eiwitten en worden dus ook anders opgenomen door het lichaam. De meeste eiwitshakes die door sporters gedronken worden bevatten wei eiwitten, ook wel Whey genoemd. Het is belangrijk om de juiste eiwitten binnen te krijgen die goed zijn voor de opbouw van spieren.

Belangrijkste voordelen van eiwitten.

Eiwitsupplementen kunnen een goede keuze voor u zijn, indien u eiwitten aan uw dieet wilt toevoegen, of een eiwitrijk dieet volgt.

Een eiwitrijk dieet wordt vaak gevolgd door degenen die gewicht willen verliezen of hun lichaamssamenstelling willen verbeteren, door méér eiwitten aan hun dieet toe te voegen en de hoeveelheid koolhydraten (vooral suikers) in hun dieet te verminderen.

Eiwitten bieden vele voordelen voor fysiek actieve mensen, zoals:

  • Spiergroei

  • Sneller herstel en spierherstel

  • Minder spierpijn en –vermoeidheid

  • Toegenomen kracht (vanwege méér spiermassa)

  • Behoud van spiermassa gedurende het transformeren van het lichaam

  • Gezonde botten